شرایط و ضوابط
پرداخت وجه سفارش از 3 طریق امکان پذیر می باشد:
- پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانکی موجود در سایت
- کارت به کارت کردن وجه سفارش به کارت اعلام شده از سوی وبسایت “الوند”
- پرداخت در محل وجه سفارش، این روش تنها برای مشتریان شهر تبریز امکان پذیر می باشد.
وبسایت “الوند” متعهد است در روزهای کاری تمام سفارشهایی ثبت شده را برابر با قوانین که در پی میآید، به دست به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند وبسایت “الوند” از راههای ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس و یا ایمل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند.
در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش معلق میماند و وجه پرداختی به عنوان امانت نزد وبسایت “الوند” قرار خواهد گرفت و در صورت عدم هماهنگیها بدوی طبق شرایط بازگشت کالا و عودت وجه از سوی وبسایت اقدام میشود.
از آنجا که بازه های ارسال کالا برای سایت “الوند” طبق زمان بندی های خاصی تعریف میشود لازم است در زمان ثبت سفارش بر اساس مفاهیم زیر عمل گردد. درخواست های خارج از این رنج زمانی به هیچ وجه مورد وثوق وبسایت “الوند” نیست.
وبسایت “الوند” مختار است بازه های زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات به ثبت رسیده تا 72 ساعت جا به جا کند. این جا به جاییها از طریق راه های ارتباطی به ثبت رسیده در پروفایل مشتری به اطلاع میرسد.
منظور از روزکاری روزهای کاری غیر تعطیل مطرح در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران است و هر گونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانههای عمومی به اطلاع عموم رسیده باشد. ضمنا تمام تغییرات در شرایط و روزهای کاری قبلا در وبسایت “الوند” در صفحه اصلی به اطلاع مشتریان میرسد. منظور از زمان ارسال تاریخ و بازه ساعتی است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور دیجیتال شما ثبت میگردد.
در زمان تحویل لازم است متطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش، مرسوله چک شود.
در زمان تحویل بسته حتما برگ سفارش کالا که ضمیمه محموله پستی میباشد را با محتویات داخل بسته بندی مطابقت و کنترل نمایید ودرصورت داشتن هرگونه مغایرت بخشی از سفارش با فاکتور ثبتی از تحویل گرفتن بسته پستی خودداری نمایید بدیهی است امضاء و تائید شما به منزله دریافت کالا به صورت کامل تلقی میگردد و پس از آن وبسایت “الوند” هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.
از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمیشود.
در برخی از کالا ها مانند کرم پودرها و لاکهای آرایشی که انتخاب رنگ با احتمال خطای بصری مواجه است. امکان برگشت محصول با رعایت کامل قوانین بهداشتی مطرح شده وجود دارد. این امکان فقط به مدت 7 روز برای مشتری وجود دارد.
توجه داشته باشید که در این شرایط وجهی به مشتری عودت داده نمیشود و فقط کالا تعویض میگردد.
شرایطی که کالا یا بسته پستی، دچار خرابی پس دادگی آمبولانژ و بیرون ریختن محتویات محصول و خرابیهای فیزیکی دیگر باشد و یا تاریخ مصرف محصول ارسالی زیر 1 ماه باشد وبسایت “الوند” موظف به عودت وجه مشتری است.
ضمنا در این شرایط نیز قوانین بهداشتی قبل از عودت وجه لحاظ خواهد شد.
زمان تشخیص این گونه خرابیها فقط زمان تحویل محصول به مشتری و تنها شخص ثبت نام کننده در سایت صلاحیت بررسی بسته و محصول را در زمان تحویل دارد.
وب سایت “الوند” برای مشتریان خود امکان مشاوره آنلاین و تلفنی را فراهم آورده است . باید توجه داشته باشید که پیشنهاد های مطرح شده از سوی مشاور به هیچ عنوان در شرایط تصمیم شما برای انتخاب تغییر ایجاد نمی کند و انتخاب شما ملاک عمل و پرداخت و تحویل اجناس است.
اطلاعات مندرج در پروفایل های شخصی وبسایت “الوند” که از سوی مشتری در این سایت به ثبت میرسد نزد وبسایت امانت حساب میشود و وبسایت تمامی قوانین مربوط به راز داری را برای آن مترتب میداند.
وبسایت به هیچ وجه مجاز به انتشار، خرید و فروش و در اختیار قرار دادن این اطلاعات به غیر را ندارد.
تنها به درخواست دستگاه های قانونی وب سایت مجاز است اطلاعات مشتریان خود را به دستگاه های ذیصلاح ارائه کند.